• Buď bushman a měj výhodnější
    využij výhodnější  ceny a podmínky nákupu
Přihlas se
VYBÍREJ SI V KLIDU. Na zboží zakoupené do 24. 12. 2019 jsme ti prodloužili lhůtu na vrácení až do 10. 1. 2020.
Úvod

Doprava a platba

DOPRAVA ZDARMA PŘI NÁKUPU NAD 2500 KORUN

Objednej si zboží za minimálně 2500 Kč a dopravu za tebe zaplatíme my.

ČESKÁ POŠTA – BALÍK DO RUKY

Česká pošta

Zboží ti bude doručeno do 1–2 pracovních dnů od expedice zásilky.

Zboží můžeš zaplatit předem bankovním převodem nebo platební kartou, nebo až při převzetí zboží dobírkou. Cena dopravy závisí na vybraném způsobu platby:

  • Platba předem převodem nebo platební kartou -> 119 Kč
  • Platba dobírkou -> 119 + 30 = 149 Kč

Česká pošta je schopna doručit zásilky maximálně do hmotnosti 30 kg. Všechny ceny dopravy jsou uváděny s DPH. Zásilku můžeš sledovat pomocí služby Track&Trace od České pošty.

PŘEVZETÍ ZÁSILKY

Reklamace mechanického poškození: Podepsáním přepravního listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. V případě poškození obalu doporučujeme zásilku nepřebírat nebo uplatnit reklamaci nejpozději do 24 h na příslušné poště dle dodací adresy, případně kontaktovat centrum České pošty na telefonu 800 104 410.

Platba za cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním můžeš uhradit následujícími způsoby:

  • V hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce.
  • Bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 117876743/0300, vedený u společnosti ČSOB.

DŮLEŽITÉ INFORMACE PŘI VYUŽITÍ BALÍKU DO RUKY OD ČESKÉ POŠTY

Doručení balíku:

  • zásilku pošta doručí na tebou požadovanou adresu
  • informuje o doručování balíku prostřednictvím sms, nebo e-mailu již v den podání
  • zásilku pošta standardně doručí v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, nicméně pravděpodobný čas doručení můžeš zjistit přímo při kontaktu s řidičem)
  • v případě nezastižení zanechá oznámení a balík uloží na poště
  • cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce České pošty ve službě Track & Trace 
  • na poště si můžeš jednoduše prodloužit úložní dobu ze 7 na 15 dní

Převzetí a reklamace:

Při převzetí zkontroluj neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzuješ převzetí zásilky bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sděl to přímo řidiči. Pokud zjistíš, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informuj přepravce do 3 pracovních dní. Doporučujeme ti pořídit si fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.

PPL – SOUKROMÝ BALÍKPPL

Zboží ti bude doručeno do 1–2 pracovních dnů od expedice zásilky.

Zboží můžeš zaplatit předem bankovním převodem nebo platební kartou, nebo až při převzetí zboží dobírkou. Cena dopravy závisí na vybraném způsobu platby:

  • Platba převodem nebo platební kartou -> 119 Kč
  • Platba dobírkou -> 119 + 30 = 149 Kč


Emailová a SMS komunikace o stavu zásilky s možností změny dispozic doručení. V den doručení informace prostřednictvím SMS s časem doručeni v rozmezí 2 hodin včetně odkazu na sledování zásilky.
Ve vybraných lokalitách možnost výběru z denního (8:00–18:00 hod.) nebo večerního doručení (17:00–21:00 hod.) – viz výčet PSČ s večerním doručením.
 

PŘEVZETÍ ZÁSILKY

Reklamace mechanického poškození: Podepsáním přepravního listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. V případě poškození obalu doporučujeme zásilku nepřebírat nebo uplatnit reklamaci nejpozději do 24 hodin na www.ppl.cz/reklamace nebo kontaktovat zákaznický servis na telefonu 840 775 775.

Platbu za cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním můžeš uhradit následujícími způsoby:

  • V hotovosti nebo platební kartou na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce.
  • Bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 117876743/0300, vedený u společnosti ČSOB.

DŮLEŽITÉ INFORMACE PŘI VYUŽITÍ SOUKROMÉHO BALÍKU OD PPL
Průvodce komunikací s příjemcem

Den svozu:
Po převzetí zásilky do rukou PPL obdrží příjemce e-mail, který obsahuje:

  • informaci o odesílateli a příjemci,
  • odkaz na sledování pohybu zásilky,
  • údaj o výši doběrečného včetně informace o možnosti platby kartou, pokud je zásilka na dobírku,
  • možnost volby večerního doručení ve vybraných lokalitách,
  • příjemce má možnost volby osobního odběru na depu kdykoli v průběhu přepravy.

Den rozvozu:
Řidič kontaktuje příjemce prostřednictvím tel. nebo SMS s informací o času doručení v rozmezí 2 hodin.

Pokud se PPL nepodaří zásilku doručit:

  • O nevydařeném pokusu o doručení je příjemce ihned informován e-mailem.
  • Možnost změny doručovacích dispozic (adresa, datum doručení, osoba příjemce apod.).

Převzetí a reklamace:
Při převzetí zkontroluj neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzuješ, že zásilka byla převzata bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sděl to přímo řidiči. Pokud zjistíš, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informuj přepravce do 3 pracovních dní. Doporučujeme ti pořídit si fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.

DORUČENÍ ZBOŽÍ NA PRODEJNU BUSHMAN

Zboží bude do 1–2 pracovních dnů od expedice zásilky ZDARMA doručeno na vybranou prodejnu v ČR (seznam prodejen).

Zboží nelze uhradit předem.

Zboží je nutné uhradit při převzetí na prodejně - výdejním místě a to dvěmi způsoby:

  • Platba  platební kartou 
  • Platba v hotovosti

O doručení zboží na prodejnu tě budeme informovat zasláním e-mailu a sms. Zboží bude na prodejně uloženo po dobu 5 dnů, po domluvě s kolegy na naší zákaznické lince, ideálně zasláním e-mailu na zakaznici@bushman.cz si můžeš dobu uložení prodloužit (viz Osobní odběr na prodejnách). 

POSTUP PŘI OBJEDNÁVÁNÍ ZBOŽÍ

V objednávce, kde si volíš způsob dopravy a platby, si můžeš vybrat možnost „osobní odběr na prodejně“. Výdejní místo si vybereš v seznamu nabízených prodejen, potvrdíš jej tlačítkem „vybrat “ a potvrdíš objednávku. Na e-mail ti přijde potvrzení objednávky, kde jako doručovací adresa bude zvolena adresa prodejny a adresou fakturační bude adresa zákazníka.

Více informací o našich prodejnách můžeš zjistit zde.

Cookies nejsou sušenky
Sbíráme anonymní data a měříme, abychom náš web mohli dále vylepšovat. Souhlasíš se sběrem cookies?