Přihlas se
Úvod FAQ - časté dotazy

FAQ – časté dotazy

Klikni na dotaz, který tě zajímá, a dozvíš se odpověď. Máš jiný dotaz? Kontaktuj náš zákaznický servis.
 

Obecné

Nákup

Produkty

BUSHMAN Club

 

ODPOVĚDI:

Obecné

Proč mi tykáte?
Tykání jsme zvolili proto, že chceme být svým zákazníkům blíže a více sdílet společné hodnoty, pokud je máme, třeba jako v kruhu přátel nebo ve velké rodině. Není nám blízké chladné rozdělení na svět prodávajících a kupujících. Proto jsme si tuto formu oslovování zvolili, chceme se jí držet a určitě tím nechceme nikoho urážet nebo nectít.

Ať hledám, jak hledám, nemůžu to najít.
Pokud hledáš něco konkrétního, a nemůžeš to na webu www.BUSHMAN.cz najít, obrať se na náš zákaznický servis.

Nepamatuji si heslo do svého účtu – jak mám postupovat?
Pokud si nepamatuješ heslo do svého účtu, stačí v sekci „Přihlas se“ kliknout na „Zapomenuté heslo?“. Pak zadáš svůj původní e-mail a klikneš na „Resetovat heslo“. Na zadaný e-mail ti pošleme heslo nové. Po přihlášení ho můžeš změnit, stačí v sekci „Tvůj účet“ kliknout na své jméno, nové heslo dvakrát zadat do kolonky „Změna hesla“ a potvrdit tlačítkem „Uložit změny“.

Chci se přihlásit, ale stránky mi hlásí, že můj e-mail neexistuje – jak mám postupovat?
Pokud se snažíš přihlásit s e-mailem uvedeným při registraci, ale stránky hlásí, že zákazník s uvedenou e-mailovou adresou neexistuje, kontaktuj nás na club@bushman.cz. Rádi ti pomůžeme.

Mám nový e-mail, jak ho mohu změnit i u své registrace?
Kontaktuj nás na club@bushman.cz. Rádi ti pomůžeme.

Kde najdu své zákaznické číslo?
Po přihlášení klikni v sekci „Tvůj účet“ na své jméno. Své osobní číslo najdeš pod čárovým kódem.
 

Nákup

Kde najdu kontakt na konkrétní prodejnu?
Adresu a telefonní kontakt najdeš v seznamu našich prodejen ZDE.

Kde najdu otvírací dobu prodejen?
Otvírací dobu najdeš v seznamu našich prodejen ZDE.

Jak můžu vyměnit zakoupené zboží?
Informace o procesu výměny najdeš ZDE. Standardní lhůta pro výměnu je 14 dní, členové BUSHMAN Clubu ji mají prodlouženou na 45 dní.

Jak můžu vrátit zakoupené zboží?
Informace o procesu vrácení najdeš ZDE. Vrátit můžeš pouze zboží objednané přes e-shop.

Jak mám postupovat při reklamaci zboží?
Návod, jak postupovat při reklamaci, najdeš ZDE.

Kde zjistím, v jakém stavu je moje objednávka nebo výměna?
Informace o stavu své objednávky nebo výměny najdeš po přihlášení do svého účtu v sekci Tvůj účet – Mé objednávky.

Kde zjistím, v jakém stavu je moje reklamace?
Pro informace o stavu své reklamace napiš na náš zákaznický servis.

Nepodařilo se mi zaplatit objednávku kartou – jak mám postupovat?
Objednávku můžeš zaplatit bankovním převodem na účet u ČSOB číslo 117876743/0300. Jako variabilní symbol uveď číslo své objednávky. O provedené platbě převodem nás, prosím, informuj e-mailem na zakaznici@bushman.cz.

Chci stornovat svou objednávku – jak mám postupovat?
Pokud chceš svou objednávku stornovat, kontaktuj prosím náš zákaznický servis. Rádi ti pomůžeme. Do e-mailu vždy uveď číslo své objednávky.

Chci změnit způsob platby – jak mám postupovat?
Pokud chceš u své objednávky změnit způsob platby (dobírka, karta, bankovní převod), obrať se na náš zákaznický servis. Rádi ti pomůžeme.

Chci změnit již dokončenou objednávku – jak mám postupovat?
Pokud chceš cokoliv změnit u již existující objednávky, kontaktuj náš zákaznický servis. Rádi ti pomůžeme.

Chci prodloužit lhůtu pro vyzvednutí své objednávky na prodejně – jak mám postupovat?
Pokud si nestihneš vyzvednout objednávku na prodejně v termínu 5 dnů, kontaktuj zvolenou prodejnu a domluv si prodloužení termínu uložení zásilky. Rádi ti vyjdeme vstříc.

Proč po přihlášení nevidím historii svých nákupů?
Informace o tvých dosavadních nákupech zatím nejsou v systému ani po přihlášení viditelné. Zobrazení historie nákupů plánujeme spustit v létě 2021. Všechny tvoje nákupy pod tvým osobním číslem ale evidujeme a načítáme ti je pro výpočet tvojí pravidelné odměny. Pokud jsi v BUSHMAN Clubu, načítáme ti je i pro postup v rámci úrovně členství. Pokud jsi v BUSHMAN Clubu, po přihlášení také u produktů vidíš svou zvýhodněnou cenu a zobrazují se ti výhodné nabídky určené pouze členům BUSHMAN Clubu. Pokud svou slevu u produktů nevidíš nebo máš jinou připomínku, kontaktuj nás e-mailem na club@bushman.cz. Rádi ti pomůžeme.
 

Produkty

Kde zjistím bližší informace o produktu?
Veškeré dostupné informace o produktu, včetně dostupnosti na prodejnách, najdeš v detailu produktu. Na produkt si můžeš sáhnout a vyzkoušet si ho v našich prodejnách. Když se stane, že ti náš produkt nesedí, můžeš si zboží vyměnit za pohodlnější do 14 dní. Pokud jsi v našem BUSHMAN Clubu, máš na výměnu 45 dní.

Jak zjistím správnou velikost oblečení, klobouků či opasků?
Návod, jak si vybrat správnou velikost, najdeš ZDE. U velikosti bot uvádíme standardní velikosti EU. Když se stane, že ti náš produkt nesedí, můžeš si zboží vyměnit za pohodlnější do 14 dní. Pokud jsi v našem BUSHMAN Clubu, máš na výměnu 45 dní.

Co znamená označení „P“ u velikosti kalhot?
Označení „P“ za číslem velikosti kalhot znamená „prodloužená délka nohavic“ – nohavice takto označenýchkalhot jsou o 8 cm delší než u standarních velikostí. Víš, že tak širokou škálu velikostí kalhot jako BUSHMAN nabízí jen málokdo?

Jaký je rozdíl mezi číslováním kalhot a džín?
Číslování klasických kalhot vychází z metrického systému a číslování džín z palcového systému. Jakým rozměrům odpovídají čísla u kalhot a džín, zjistíš v tabulce velikostí.
 

BUSHMAN Club

Chci se stát členem BUSHMAN Clubu – jak mám postupovat?
Je to jednoduché. Pokud ještě nemáš na www.BUSHMAN.cz registraci, registruj se ZDE a zaškrtni políčko „Chci být členem BUSHMAN Clubu“. Pokud již registraci na www.BUSHMAN.cz máš, ale nejsi v BUSHMAN Clubu, přihlas se a v sekci „Tvůj účet“ klikni na svoje jméno. Zaškrtni políčko „Chci se stát členem BUSHMAN Clubu“ a klikni na tlačítko „Uložit změny“.

Proč bych se měl/a stát členem BUSHMAN Clubu?
Všechny výhody a pravidla plynoucí z členství v BUSHMAN Clubu najdeš ZDE.

Již mám členskou kartu BUSHMAN Clubu, musím se na novém e-shopu www.BUSHMAN.cz znovu registrovat?
Do nového e-shopu www.BUSHMAN.cz se znovu registrovat nemusíš, tvůj účet jsme sem převedli. Pokud si nepamatuješ původní heslo do svého účtu, stačí v sekci „Přihlas se“ kliknout na „Nemůžeš si vzpomenout na heslo?“. Pak zadáš svůj původní e-mail a klikneš na „Resetovat heslo“. Na zadaný e-mail ti pošleme heslo nové. Po přihlášení ho můžeš změnit, stačí v sekci „Tvůj účet“ kliknout na své jméno, nové heslo dvakrát zadat do kolonky „Změna hesla“ a potvrdit tlačítkem „Uložit změny“. Po přihlášení objednáváš přes e-shop jako člen klubu a ihned vidíš slevu, jakou máš podle své úrovně v BUSHMAN Clubu. Po přihlášení se ti nákupy automaticky nahrávají na účet. Při nákupu v kamenné prodejně stačí nahlásit tvoje osobní číslo (číslo karty) – členskou kartu nemusíš mít fyzicky s sebou.

Kdy obdržím svou zákaznickou kartu?
V souladu s hodnotami značky BUSHMAN jsme upustili od vydávání plastových karet. Své osobní číslo, kterým se můžeš prokazovat i v kamenných prodejnách, najdeš po přihlášení v sekci „Tvůj účet“ po kliknutí na své jméno. Své osobní číslo najdeš pod čárovým kódem.

O možnosti registrace do BUSHMAN Clubu jsem se dozvěděl až po uskutečnění nákupu, mohu zpětně nechat dohrát účtenku/fakturu na svůj účet?
Ano, kopii nebo fotografii účtenky nebo faktury nám zašli na club@bushman.cz.

Při nákupu v prodejně jsem zapomněl/a nahlásit, že jsem členem BUSHMAN Clubu, lze účtenku dodatečně nahrát na můj účet?
Ano, kopii nebo fotografii účtenky nám zašli na club@bushman.cz.

Při objednávání zboží jsem zjistil/a, že se mi nepropsala sleva, kterou mám na členské kartě. Jak mám postupovat?
Pro uplatnění členských výhod je nutné být přihlášený ve svém účtě, který je na danou kartu vázán. Pokud si nepamatuješ e-mail ani heslo, které máš k účtu přiřazené, napiš nám na club@bushman.cz. Objednávku nedokončuj, budeš ji muset po přihlášení udělat znovu.
Cookies nejsou sušenky
Sbíráme anonymní data a měříme, abychom náš web mohli dále vylepšovat. Souhlasíš se sběrem cookies?