Přihlas se
Úvod FAQ - časté dotazy

FAQ – časté dotazy

Klikni na dotaz, který tě zajímá, a dozvíš se odpověď. Máš jiný dotaz? Kontaktuj náš zákaznický servis.
 

Obecné

Nákup

Produkty

BUSHMAN Club

 

ODPOVĚDI:

Obecné

Proč mi tykáte?
Tykání jsme zvolili proto, že chceme být svým zákazníkům blíže a více sdílet společné hodnoty, pokud je máme, třeba jako v kruhu přátel nebo ve velké rodině. Není nám blízké chladné rozdělení na svět prodávajících a kupujících. Proto jsme si tuto formu oslovování zvolili, chceme se jí držet a určitě tím nechceme nikoho urážet nebo nectít.

Ať hledám, jak hledám, nemůžu to najít.
Pokud hledáš něco konkrétního, a nemůžeš to na webu www.BUSHMAN.cz najít, obrať se na náš zákaznický servis.

Nepamatuji si heslo do svého účtu – jak mám postupovat?
Pokud si nepamatuješ heslo do svého účtu, stačí v sekci „Přihlas se“ kliknout na „Zapomenuté heslo?“. Pak zadáš svůj původní e-mail a klikneš na „Resetovat heslo“. Na zadaný e-mail ti pošleme heslo nové. Po přihlášení ho můžeš změnit, stačí v sekci „Tvůj účet“ kliknout na své jméno, nové heslo dvakrát zadat do kolonky „Změna hesla“ a potvrdit tlačítkem „Uložit změny“.

Chci se přihlásit, ale stránky mi hlásí, že můj e-mail neexistuje – jak mám postupovat?
Pokud se snažíš přihlásit s e-mailem uvedeným při registraci, ale stránky hlásí, že zákazník s uvedenou e-mailovou adresou neexistuje, kontaktuj nás na club@bushman.cz. Rádi ti pomůžeme.

Mám nový e-mail, jak ho mohu změnit i u své registrace?
Kontaktuj nás na club@bushman.cz. Rádi ti pomůžeme.

Kde najdu své zákaznické číslo?
Po přihlášení klikni v sekci „Tvůj účet“ na své jméno. Své osobní číslo najdeš pod čárovým kódem.
 

Prodloužení platnosti dárkového certifikátu

Mnoho zákazníků je přesvědčených, že prodloužit platnost dárkového certifikátu není žádný problém. Jenže situace je složitější, než se může zdát. Platnost certifikátů udává systém, který po uplynutí této lhůty certifikát sám zneplatní a je potom nemožné s ním cokoli dělat. Vždy si proto prosím hlídej termín, uvedený na voucheru, a kdybys měl jakoukoli nesrovnalost, detailně si přečti podmínky pro jeho uplatnění. 
Protože se snažíme zákazníkům a jejich potřebám vycházet vstříc, u nových certifikátů jsme platnost prodloužili z půl roku na 1 rok. Tím získáš dostatečný prostor na to si z našeho sortimentu vybrat a voucher uplatnit. 
Děkujeme za pochopení; snažíme se dostát svým závazkům, a jedním z nich je i jednotný přístup k zákazníkům. Všichni mají stejné podmínky nákupu i stejné podmínky pro uplatnění voucheru, jehož reklamace ani prodloužení platnosti v současné době nejsou možné.

Nákup

Kde najdu kontakt na konkrétní prodejnu?
Adresu a telefonní kontakt najdeš v seznamu našich prodejen ZDE.

Kde najdu otvírací dobu prodejen?
Otvírací dobu najdeš v seznamu našich prodejen ZDE.

Jak můžu vyměnit zakoupené zboží?
Informace o procesu výměny najdeš ZDE. Standardní lhůta pro výměnu je 14 dní, členové BUSHMAN Clubu ji mají prodlouženou na 45 dní.

Jak můžu vrátit zakoupené zboží?
Informace o procesu vrácení najdeš ZDE. Vrátit můžeš pouze zboží objednané přes e-shop.

Jak mám postupovat při reklamaci zboží?
Návod, jak postupovat při reklamaci, najdeš ZDE.

Kde zjistím, v jakém stavu je moje objednávka nebo výměna?
Informace o stavu své objednávky nebo výměny najdeš po přihlášení do svého účtu v sekci Tvůj účet – Mé objednávky.

Kde zjistím, v jakém stavu je moje reklamace?
Pro informace o stavu své reklamace napiš na náš zákaznický servis.

Nepodařilo se mi zaplatit objednávku kartou – jak mám postupovat?
Objednávku můžeš zaplatit bankovním převodem na účet u ČSOB číslo 117876743/0300. Jako variabilní symbol uveď číslo své objednávky. O provedené platbě převodem nás, prosím, informuj e-mailem na zakaznici@bushman.cz.

Chci stornovat svou objednávku – jak mám postupovat?
Pokud chceš svou objednávku stornovat, kontaktuj prosím náš zákaznický servis. Rádi ti pomůžeme. Do e-mailu vždy uveď číslo své objednávky.

Chci změnit způsob platby – jak mám postupovat?
Pokud chceš u své objednávky změnit způsob platby (dobírka, karta, bankovní převod), obrať se na náš zákaznický servis. Rádi ti pomůžeme.

Chci změnit již dokončenou objednávku – jak mám postupovat?
Pokud chceš cokoliv změnit u již existující objednávky, kontaktuj náš zákaznický servis. Rádi ti pomůžeme.

Chci prodloužit lhůtu pro vyzvednutí své objednávky na prodejně – jak mám postupovat?
Pokud si nestihneš vyzvednout objednávku na prodejně v termínu 5 dnů, kontaktuj zvolenou prodejnu a domluv si prodloužení termínu uložení zásilky. Rádi ti vyjdeme vstříc.

Proč po přihlášení nevidím historii svých nákupů?
Informace o tvých dosavadních nákupech zatím nejsou v systému ani po přihlášení viditelné. Zobrazení historie nákupů plánujeme spustit v létě 2021. Všechny tvoje nákupy pod tvým osobním číslem ale evidujeme a načítáme ti je pro výpočet tvojí pravidelné odměny. Pokud jsi v BUSHMAN Clubu, načítáme ti je i pro postup v rámci úrovně členství. Pokud jsi v BUSHMAN Clubu, po přihlášení také u produktů vidíš svou zvýhodněnou cenu a zobrazují se ti výhodné nabídky určené pouze členům BUSHMAN Clubu. Pokud svou slevu u produktů nevidíš nebo máš jinou připomínku, kontaktuj nás e-mailem na club@bushman.cz. Rádi ti pomůžeme.
 

Produkty

Kde zjistím bližší informace o produktu?
Veškeré dostupné informace o produktu, včetně dostupnosti na prodejnách, najdeš v detailu produktu. Na produkt si můžeš sáhnout a vyzkoušet si ho v našich prodejnách. Když se stane, že ti náš produkt nesedí, můžeš si zboží vyměnit za pohodlnější do 14 dní. Pokud jsi v našem BUSHMAN Clubu, máš na výměnu 45 dní.

Jak zjistím správnou velikost oblečení, klobouků či opasků?
Návod, jak si vybrat správnou velikost, najdeš ZDE. U velikosti bot uvádíme standardní velikosti EU. Když se stane, že ti náš produkt nesedí, můžeš si zboží vyměnit za pohodlnější do 14 dní. Pokud jsi v našem BUSHMAN Clubu, máš na výměnu 45 dní.

Co znamená označení „P“ u velikosti kalhot?
Označení „P“ za číslem velikosti kalhot znamená „prodloužená délka nohavic“ – nohavice takto označenýchkalhot jsou o 8 cm delší než u standarních velikostí. Víš, že tak širokou škálu velikostí kalhot jako BUSHMAN nabízí jen málokdo?

Jaký je rozdíl mezi číslováním kalhot a džín?
Číslování klasických kalhot vychází z metrického systému a číslování džín z palcového systému. Jakým rozměrům odpovídají čísla u kalhot a džín, zjistíš v tabulce velikostí.
 

BUSHMAN Club

Chci se stát členem BUSHMAN Clubu – jak mám postupovat?
Je to jednoduché. Pokud ještě nemáš na www.BUSHMAN.cz registraci, registruj se ZDE a zaškrtni políčko „Chci být členem BUSHMAN Clubu“. Pokud již registraci na www.BUSHMAN.cz máš, ale nejsi v BUSHMAN Clubu, přihlas se a v sekci „Tvůj účet“ klikni na svoje jméno. Zaškrtni políčko „Chci se stát členem BUSHMAN Clubu“ a klikni na tlačítko „Uložit změny“.

Proč bych se měl/a stát členem BUSHMAN Clubu?
Všechny výhody a pravidla plynoucí z členství v BUSHMAN Clubu najdeš ZDE.

Již mám členskou kartu BUSHMAN Clubu, musím se na novém e-shopu www.BUSHMAN.cz znovu registrovat?
Do nového e-shopu www.BUSHMAN.cz se znovu registrovat nemusíš, tvůj účet jsme sem převedli. Pokud si nepamatuješ původní heslo do svého účtu, stačí v sekci „Přihlas se“ kliknout na „Nemůžeš si vzpomenout na heslo?“. Pak zadáš svůj původní e-mail a klikneš na „Resetovat heslo“. Na zadaný e-mail ti pošleme heslo nové. Po přihlášení ho můžeš změnit, stačí v sekci „Tvůj účet“ kliknout na své jméno, nové heslo dvakrát zadat do kolonky „Změna hesla“ a potvrdit tlačítkem „Uložit změny“. Po přihlášení objednáváš přes e-shop jako člen klubu a ihned vidíš slevu, jakou máš podle své úrovně v BUSHMAN Clubu. Po přihlášení se ti nákupy automaticky nahrávají na účet. Při nákupu v kamenné prodejně stačí nahlásit tvoje osobní číslo (číslo karty) – členskou kartu nemusíš mít fyzicky s sebou.

Kdy obdržím svou zákaznickou kartu?
V souladu s hodnotami značky BUSHMAN jsme upustili od vydávání plastových karet. Své osobní číslo, kterým se můžeš prokazovat i v kamenných prodejnách, najdeš po přihlášení v sekci „Tvůj účet“ po kliknutí na své jméno. Své osobní číslo najdeš pod čárovým kódem.

O možnosti registrace do BUSHMAN Clubu jsem se dozvěděl až po uskutečnění nákupu, mohu zpětně nechat dohrát účtenku/fakturu na svůj účet?
Ano, kopii nebo fotografii účtenky nebo faktury nám zašli na club@bushman.cz.

Při nákupu v prodejně jsem zapomněl/a nahlásit, že jsem členem BUSHMAN Clubu, lze účtenku dodatečně nahrát na můj účet?
Ano, kopii nebo fotografii účtenky nám zašli na club@bushman.cz.

Při objednávání zboží jsem zjistil/a, že se mi nepropsala sleva, kterou mám na členské kartě. Jak mám postupovat?
Pro uplatnění členských výhod je nutné být přihlášený ve svém účtě, který je na danou kartu vázán. Pokud si nepamatuješ e-mail ani heslo, které máš k účtu přiřazené, napiš nám na club@bushman.cz. Objednávku nedokončuj, budeš ji muset po přihlášení udělat znovu.
Cookies nejsou sušenky
Sbíráme anonymní data a měříme, abychom náš web mohli dále vylepšovat. Souhlasíš se sběrem cookies?