Jana Lenková, marketingová a obchodní ředitelka: Proč nosím BUSHMAN?
17. 1. 2024
Myslíš, že být ředitelem čehokoli je nuda? Jana Lenková Tě vyvede z omylu rychlostí blesku :). Když se totiž propojí dobrodružná duše, akční životní styl, nadšení a smysl pro organizaci, nemůže to dopadnout jinak než skvěle...
Pracovala jsi v reklamní agentuře, jsi autorkou knih pro děti, založila jsi mateřské centrum... To je dost barvitá profesní dráha. Nepostrádáš na své současné pozici kreativitu a adrenalin?
A kdo říká, že ho v Bushmanu nemám 😉? Za ty 4 roky, co tu jsem, se stále něco děje. Propojili jsme hodně marketing a obchod, kompletně zrealizovali e-commerce oddělení, zdvojnásobili B2B tým, vytvořili 4 nové domény, ... Můj šéf moc dobře ví, že se nesmí stát, abych před sebou neměla nové výzvy, protože bych se mohla začít nudit, a to by pak byla cesta na odchodnou😊. Když jsem postrádala motivaci na předchozí pozici a nemohla přijít na užitečný podnikatelský projekt, narodila se mi několik měsíců poté ve 41 letech dcera. I díky tomu je v mém životě adrenalinu i kreativity dost a dost.
Čím se Bushman podle tebe liší od ostatních outdoorových značek?
S většinou prémiových značek má společný důraz na kvalitu. Kvalita byla a je naší prioritou. Jakmile přestane být perfektní, výrobek rušíme a přecházíme k jinému výrobci. Stejně jako většina v outdoorové branži klademe důraz na funkční vlastnosti výrobků – pojem „funkčnost“ je však pro naše zákazníky naprosto specifický. Náš zákazník chce především pohodlí a výdrž, proto aplikujeme kovové zipy, zesílený sed, trojitý šev, vysokou gramáž atd.
Čím už se odlišujeme více, je unikátnost věcí, design, který vzniká v Čechách, testuje se na reálných modelech, střihy se zkoušejí na živých lidech. Někdo by možná řekl, že je to poněkud „old school“ řešení, ale když člověk vstoupí do modelárny plné nití, zipů, špulek a krásných šicích strojů, pochopí, že to myslíme vážně 😉. U některých outdoorových značek představují nové produkty třeba jen 10 % celkové produkce ročně, u nás je to cca 70 % kolekce, a to dvakrát ročně – na jaře a na podzim. Nejvíc se Bushman liší tím, že šije téměř výhradně z přírodních materiálů. Bushman je Bushman. Jiná taková značka zkrátka není…
Víme, CO šijeme. Víme, PRO KOHO šijeme. Ale co ti, kdo značku tvoří? Jací podle tebe jsou "lidé z Bushmana"?
Je těžké popsat celé to panoptikum lidiček, kteří se sjíždějí k Sázavě do našich kanceláří. Zájmy máme každý jiné, povahově pokrýváme snad celé spektrum psychotypologíí, ale jedno máme společné: záleží nám na výsledku. I účtařce, i designérce, i skladníkovi jde ve finále o dokonalý produkt a spokojeného zákazníka. Jinde to byly fráze, tady je to realistický cíl.
Na závěr otázka "na tělo". Jak si nejlépe vyčistíš hlavu?
Ideálním řešením je vysoká hora, parta fajn lidí a zapadlá civilizace nebo hluboký oceán v některé mnou dosud neprocestované zemi.
CESTOVATELSKÉ BUSHMAN TIPY PODLE JANY:
• Ponožky TREK – nevytahají se, perfektně drží tvar
• Klobouk HOBO – je skladný, lehký, výtečně ochrání proti slunci
• Boty GOER – pohodlné, neklouzavé a přitom mají opravdu hezký design
MĚSTSKÉ BUSHMAN TIPY PODLE JANY:
• Batoh CRONY – do práce a na městské cestování je ideální!
• Šaty MARLI/CORALINE – sluší, hřejí, nemuchlají se
• Kalhoty PARMA – skvěle padnou, ale nikde neškrtí, můžu je nosit v pohodě celý den
• Termohrnek CAFETO – nepovoluje se, udrží nápoj opravdu dlouho teplý, neklouže v dlaních
• Opasek BOTTLE BELT – je z pevné kůže a jedním slovem: boží!
Omrkni i další oblíbené produkty --- bavlněná TRIČKA, pohodlnou, funkční i nadčasovou OBUV nebo DOPLŇKY, které využiješ na cestách do přírody i po městě.