Přihlas se

Nedej se!

Právě teď je čas neuhnout a čelit i nepříznivé situaci hrdě a s nadhledem. Řekni to všem tematickým potiskem z limitované edice triček REBEL.
image
Doba je rychlá a plná překvapení. I když nejsou vždycky příjemná, je třeba si zachovat chladnou hlavu, a hlavně jim čelit s nadhledem. Jestli ti jsou hodnoty značky BUSHMAN blízké, určitě souhlasíš, že trocha humoru, nadsázky nebo provokace v přiměřených dávkách nemůže škodit v jakémkoliv množství. Proto jsme se rozhodli navázat na úspěch limitované edice triček BUSHMAN Cafe a vydali novou řadu triček REBEL s potisky, které reagují na současnou situaci.

I kdyby nového koronaviru nebylo, tohle heslo by mělo zejména v politice platit kdykoliv: Nejdřív lidé, potom kampaň. Jestli si to myslíš taky, dej to vědět ostatním potiskem na bavlněném tričku ANDREY, kterým BUSHMAN vzdává hold všem, kdo neváhají nasadit vlastní zdraví a životy, když jde opravdu do tuhého. (Dámskou verzi trička ANDREY jsme vyrobili z organické bavlny.)

Tam, kde je na první pohled vidět jen panika a beznaděj, se zároveň projevuje síla a odhodlání zvítězit. Doba koronovirová ukázala, že když jde do tuhéhodokážeme držet při sobě a  nespoléhat se jen na „autority“. A pomáhat jeden druhému. Tuhle skvělou zprávu můžeš předat všem třeba potiskem na bavlněném tričku STEVIE. Protože společně to zvládneme. (Dámskou verzi trička STEVIE jsme vyrobili z organické bavlny.)

Společně to zvládneme! A nakonec zvítězíme. Vítězem už nyní je v našich očích každý, kdo dokáže i v současné krizi pomoci druhým. Jestli souhlasíš, dej to ostatním vědět třeba potiskem na bavlněném tričku FREDDIE. Nedej se, protože i ty jsi v tomhle boji šampion.

Ani v době sebevětší krize nesmíme zapomínat na základní lidské hodnoty, jako je respekt k lidem, potažmo člověku. A především pravda. Protože pravda, ale ani poctivost a slušnost se dlouhodobě ohýbat nedají. Můžeme se mýlit, ale musíme se také umět za svoje chyby omluvit. A to platí bez rozdílu pro každého – jak „obyčejného“ člověka, tak pro nejvyšší představitele země, ve které žijeme. Nedej se a ukaž svému okolí, jaké hodnoty jsou ti blízké, třeba potiskem na bavlněném tričku MILOSH.